Grilled cheese

Igår så på kvällen kom Emma (bor 5 min gångavstånd från mig) och Manuela en tjej som kom i onsdags som bor 7 min gångavstånd från mig, riktigt nära alltså, inte vanligt alls att man går till någon här :) jag och Emma beställde mat från mei wah - supergott! Sen kom Manuela och vi satt och pratade hela kvällen, var jättetrevligt:)

Sen så följde Manuela på väg hem eftersom att hon är ny och jag ville se att hon kom hem, sen när jag och Willie(hunden) skulle gå hem så gick vi såklart fel, så fick gå runt allt, blev lite omväg, men hitta rätt till slut, det är bra att alla gator står i bokstavs och siffer ordning!

Idag har EsMk06 julshow hemma, åh vad jag hade velat se den, den är säkert svinbra, med tanke på att deras saga show ägde så! Hade velat se våran julshow, men göran är ju som ha när, är det förresten någon som har Saga showen vill ha den!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer jag och tessan ska väl hitta på något!

Idag är det en slapp dag, har gått svinfort kl är redan halv tre! OCh jag har inte gjort ett skit. Föräldrarna kom hem vid tjugo i tio, sen så for de vid halv elva, så lekte teddy en liten stund (väldit ansträngande att se på när en ett åring leker - ehm ne!) sen så gjorde jag lunch till han, grilled cheese sandwich, vilket måste vara något av det simplaste att göra förutom hummus och pita, tar bara två bröd lägger ostskivor som redan är färdig skivade(typ sånna vi brukar ha på hamburgare) stoppar ihop dem och steker i en stekpanna - klart!

Sen så var det dags för hans nap vid 12 tiden, och han ligger fortfarande och sover, vilket jag ska låta han göra tills han vaknar då han stigit upp tidigt för att åka hem från new jersey! Sen när han vaknar blir det väl att ge lite snack och sen promenera till lekparken.

någon som vet vem som var lucia på estet?

/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0