GOD JUL!

God jul på er alla :) Saknar er! Känns lite konstigt här, men känns inte som jul direkt!

I tisdags så kom barnen hem, huvva vad de levde om, men de hade ju ååkt bil länge, men var less på dem efter nån timma, haha ne men det var roligt att de var hemma hann ju sakna dem!

På kvällen jobbade tessan så drog dit å höll henne sällskap, vi såg på Hundtricket haha den är så kul :)

Så på onsdagen så var det ju julafton. Segade runt sen vid två tiden så åkte jag med Manu in till DC för att titta på julgranen vid Vita Huset, vilken besvikelse, den var ful! Hade väntat mig något bättre...men men var trevligt i alla fall!

Sen så när jag kom hem var Andres föräldrar och Mimi här! Vi åt lite snacks, tog lite foton, sen så dansade vi runt lite alla ihopa (OBS inte runt granen!) så sa Paloma 'Daddy I think you should dance with Zandra' ja bah nee, men vi dansade en liten stund i alla fall - PINSAMT!

Innan jag åkte in till DC, så pratade jag med nova(pratade i telefon och såg varann på camen) så hade hon fått ett microfonstativ så hon stod och sjöng för mig sötungen :) Så öppnade jag julklapparna som jag fått av henne, fick ett armband, två tavlor med sånna där pärlbrickor som man har strykit ni veT? en häst och ett hjärta var det :) Så fick jag ett foto av henne också:)

Sen så åt vi nå kubansk mat, för de firar nånting där som jag inte kommer riktigt ihåg vad det hette, :p Men vi åt i alla fall ris, bönor och nå fläskkött'stek vet inte riktigt vad det var, men fläsket var supergott, riktigt mört och saftigt!

Sen var det dags för julklapparna, för alla utom Teddy som var riktigt trött. Batrnen fick riktigt mycket julklappar..jag fick en julklapp av andres föräldrar nå spagrejjer typ aromaterapi :) kändes lite dumt eftersom att jag inte gav dem något, men jag hade frågat mona och hon sa att hon inte tyckte jag skulle ge dem nått för de vet att jag inte har så mycket pengar...
men ändå.

Mona och Andres verkade i alla fall glada för biobiljetterna :)

Sen så kom Tessan och ja vad gjorde vi, satt och chilla :) Sen gick vi ner och såg Svensson Svensson avsnittet som man alltid ser på julafton hehe! 

På morronen så fick jag något i min julstrumpa också, fick tjocksockar med plast under:P och ett presentkort på Barnes & Nobles! Sen under dan så spelade vi lite spel med paloma och mimi. Sen på kvällen drog vi på bio med Maria och såg Yes Man med Jim Carey, den var helt okej.


Idag har vi varit och shoppat på Tysons! Köpte en klänning på Forever 21, trosor, sockar, festväska på HM och ett par skor på Payless shoes (eller nå sånt). Visste inte riktigt vilken storlek jag skulle ha så frågade jag om de kunde mäta min fot, men de bah ne vi kan bara mäta barn, ja bah jaha okej kan jag mäta själv, hon bah ne vi har bara till st 4 så de funkar inte. Men ja jag provade runt och jag har st 4=barnskor...men de var billigare iallafall, nån fördel måste man väl

ändå få ha!


Sen så släppte vi av Maria, så vart det helt plötsligt så att Tessan skulle slinga mitt hår haha, så jag följde Tessan hem och var med när hon 'jobbade'! Fan va ont det gjorde när hon drog upp slingorna ur hättan huvva, nu är jag jätteblond haha!


Imorn blir det fest! CHILL!


LULLE - god jul på dig med pruttlulle! Hoppas du hade en bra jul!


Puss och kram! Saknar er alla!!! Speciellt i juletider!

/ Z

PS nu är det 19 dagar kvar tills jag fyller 20 år-fan va gammal man börjar bli!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

God jul på dig med gumman

känns inte riktigt som jul här heller när inte du är hemma men jag hoppas att du fick kul ändå

puss och kram mamma,Nova,Lillen

2008-12-28 @ 00:02:59
Postat av: Anonym

klart att vi ska ses snart, du har min mail, maila mig... ny ar, vad hander??? fest sa sag till mig!! vill hanga med!!

2008-12-29 @ 01:40:31
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0