Giggle pig

Igar sa kom min counslor Krystyna och pratade - skit trakigt. Hon verkar ocksa valdigt som hm obekvam nar barnen ar dar? Konstigt. Hon tyckte att jag maste skaffa social security number, och korkort. Men korkortet har ar ganska latt man behover bara gora att teoretiskt prov - skont! Eftersom att jag har mitt vanliga korkort och mitt internationella!

Krystyna sa ocksa "it's a very busy family", jag bah well they're nice, hon bah "well I don't know them yet, they are a new family to the program so" haha hon ar konstig.

Sa sa Paloma igar vid matbordet vi pratade nagot om tror jag vad vi skulle kalla Teddy och Paloma sa"Giggle Pig" haha, sa han heter numera giggle pig =D

Igar var det nagon konstig som ringde mig har ingen aning om vem det ar, han pratade om nagot att han var fran barnes & nobles, som vi var pa i forgar, tankte att det var han som var med oss nar vi fikade men fragade emelie om hon hade gett mitt nummer men hon hade inte det, han fraga massa saker men horde knappt vad han sa, sa fragade han ' dont you know who I am? - noo. Da la han pa :S

Ikvall blir det bio med Tessan och Sylvie tror jag :) Tror vi ska se Four Christmases, ifall Tessan kan komma hit i tid, fast iof sa vet jag inte vem som ska kora idag haha, forra gangen tog det tessan 1 timme sa:P ska ta typ 8 min!

Ah vet ni? Ne det gor ni inte haha men igar sa fragade jag Mona om hon kunde folja mig nar jag ska kopa min laptop ihelgen sa sa Andres senare pa kvallen "We want to buy you the computer for christmas" =)

Maste ga!

/ Z


Kommentarer
Postat av: johanna

haha sjukkt nice att fa datorn i julklapp :D kan inte komma till tysons idag :( men en annan dag? vad ska du glra i morgon? hitta pa nagot har skola pa morgonen sen ar jag ledig hela dagen :D ring mig!

2008-12-06 @ 01:57:46
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0