D O R O T H Y dorothy the dinousaur

Ja i mandags for jag till tessan och "sag" mamma mia, vi pratade val mest haha :P Men har ju sett den forut, och hoppas att jag far den i julklapp!!! Var i allafall valdigt trevligt hos Tessan, vi pratade mycket om vart i USA vi ska fara, ah langtar :)

Sen igar sa skulle tessan komma till mig haha, hon korde lite fel eller ja ganska fel. Haha! Men tillslut kom hon hit, och da tog vi gpsen! Vi hade egentligen tankt fara pa bio, men eftersom att hon var ganska sen sa gick det ingen fler bio:P den sista borjade atta sa. Vi for istallet till Barnes & Nobles, alskar den affaren, forsokte hitta nagot till Paloma men nee, blir att hitta nagot pa Tysons pa fredag istallet :) Kopte andra boken i Twiligt serien "New Moon"!

Sen akte vi upp och "fikade" med Emelie, Petra tva tyska tjejer och en amerikan som jag inte har nagon aning om vem som kande honom! Trevligt! Nar jag kom hem borjade jag lasa New Moon och den ar sa bra, sa bra att jag inte somnade forns vid 3...ar ganska trott just nu!

Idag har det varit som vanligt, forutom att Teddy inte tog sin morningnap, och var cranky sen! Hm ja sa har ungarna inte lyssnat sa mycket men ajja. Krystyna kom hit vid 6 (min counselor) ja trakigt var det iallafall! Gav trakig information! Men aven biljett till "The Nutcracker", ah langtar efter att se den ska bli kul!

Har fortfarande inte fatt mitt paket med lucia linnet :S

Nu ska jag nog ga och lasa min bok hehe!

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0